Radna soba uvijek je dobrodošla prostorija u svakom domu bez obzira čime se bavili i kako ju koristili. Tijekom pandemije Covida, rad od kuće dobio je sasvim novu dimenziju a ovisno o tome čime se bavite i kakve su vaše potrebe potrebno je prilagoditi prostor vašoj djelatnosti i potrebi. Radna soba ili prostor i dobra organizacija prostora sami po sebi zasigurno će povećati vašu produktivnost i pomoći vam kod koncentracije i obavljanja poslova.
Ovisno o tome hoćete li primati klijente kod vas u radni prostor potrebno je osigurati što lakši ulaz i pristup prostoru, a idealno je ako je prostor odvojen i ima poseban ulaz. Prostor organizirajte kako bi smanjili nered i olakšali pristup svim potrebnim stvarima, koristite police, ladice ili organizatore kako bi dokumentaciju održali preglednom i urednom.
Namještaj za radne sobe su obavezni stol i stolice, a sve ostalo dolazi po potrebi, mogućnosti i veličini prostora, no polica, vitrina ili ormar sigurno će biti potrebni za odlaganje najnužnijih stvari, dokumentacije i pomagala neovisno o tome čime se bavite.
Obično rad od kuće podrazumjeva rad na računalu, stoga opremite raadnu sobu odgovarajućom opremom i tehnikom, definirajte mjesto za računalo, monitor, printer i drugu potrebnu opremum te organizirajte kablove kako ne bi smetali.
Kako se u radnom prostoru provodi dosta vremena ne bi trebali pristajati na skučene prostore, neodgovarajući stol i stolicu jer će sve to znatno utjecati na vašu radnu sposobnost. U nekim hitnim situacijama ili povremeno moguće je koristiti i ostale prostore kao radne, no nikako nije preporučljivo koristiti kuhinju, blagovaonicu ili dnevni boravak kao radnu sobu, postavite jasne granice između radnog vremena i slobodnog vremena kako bi održali ravnotežu između poslovnog i osobnog života